All Posts By

admin

Abang ni menang petrol percuma selama setahun! #FuelFrenzy

By | Sponsored | No Comments
Fuel Frenzy

Dah isi minyak Petronas?

Pada 5 Julai 2017 lalu, saya dijemput oleh Petronas untuk surprisekan pemenang harian #FuelFrenzy iaitu En. Ahmad Aizuddin bin Lokman. Beliau telah memenangi minyak Petronas percuma selama setahun bernilai RM6000! Wah, saya pun excited tau! Untunglah abang kita ni, cuma isi RM60 petrol, rezeki hari raya menang pulak petrol setahun!

Fuel Frenzy

Macammana nak menang jugak?

Ha, cepat-cepat isi petrol atau diesel di Petronas dengan isian minimum RM30 saja! Simpan resit, kemudian SMS je!

Taipkan: PETRONAS [jumlah isian], [nombor resit], [nama penuh seperti di IC]
Lepastu hantar ke 39993

Senang dan mudah kan? Cepat tau sebab Fuel Frenzy Petronas akan berakhir pada 31 Julai 2017 ni! Tahniah kepada semua pemenang! Kalau tak cukup tank nak isi, roger-roger lah ok!